Powered By Blogger

четвъртък, 17 март 2016 г.

Там, където...



NOTE: Видях този надпис вчера в мрежата и си го сейфнах. Помня толкова много от любовта.  Помня как бях влюбена преди години. Помня и как съм влюбена днес. Квадратно, премигващо, стоплящо, с усмивка и реверанс. Паметта ми съхранява невероятни моменти. Става ми хубаво, като си помисля... Всичко, което се е случило, просто е трябвало да се случи. Спрях да съжалявам и да се обвинявам за изживените моменти. Концентрирах се над живота в настоящето. И някак по-уверена и спокойна крача в дните. Само, че сърцето не пита... Разпъва душата на изток и запад. Задава постоянно въпроси. Вървя боса през полето и се опитвам да слушам вътрешния глас. Разумна съм в приемливите граници. Опитвам да ми е достатъчно това, което имам. Другото... все си казвам, че ще му дойде времето. А времето ме гони. Тихо и неуморимо върви напред и не пита. Започвам да чувствам разликата между духа и тялото. Опитвам да я замаскирвам с мисли, но понякога ми е доста трудно. И сигурно по-трудно ще става... Не искам да забравям нищо. Паметта ще ме спаси в бъдещите трудни моменти. На прага ни чука пролетта... Ще се събуждаме за новото начало... И нещата пак ще се повторят... И пак ще посрещнем птиците, пак ще има надежда, любовта пак ще покълне и ще избуее... защото тя не се забравя, просто всяка година сменя премените си през сезоните, но душата и остава същата. И всеки път е по-хубава, по-наша, по-светла, по-чиста...И така ще е до финалния звън! До следващия етап, в който ще скочим без страх. Просто така сме устроени. Безстрашни! А някъде далеч оттук е безвремие. И вечността просто чака да се събудим. Дали ще успеем - бъдещето ще покаже! И нищо от днес няма да бъде забравено... Защото за Любовта няма забрава! Любовта няма край!

17.03.2016г.
Ели 

Няма коментари:

Публикуване на коментар