Powered By Blogger

събота, 12 март 2016 г.

Жълтия лебед...



NOTE: Днес карах.Не съм препускала по ежедневния път повече от година и половина. Само се возех. Пак усетих скоростта, свободата, вятъра. Хубаво ми беше. На места вдигнах до 110 в час. Дивоооо! Чичо Милчо оцени шофьорските ми умения на 6 плюс по шестобалната. Колата ме правеше независима. Липсва ми препускането с Вилия до Ахинора и обратно, до ресторантчето в края на града и до всевъзможни места, на които сме ходили заедно... Днес пак си спомних за онова бясно каране между Етрополе и Варна на 16.03. преди две години. После и оня изскочил Тир няколко месеца по-рано. Страховете ми да карам самичка в зимата, в най-големите виелици в нашата източна лудогорска равнина. Просто много ми се беше събрало. Днес усетих, че малко по малко има шанс да си възвърна увереността, просто ми трябва практика и абстрахиране от лошите тягостни спомени.  Може би ако бях мъж, до сега да съм го преодоляла и да препусках със 110 в час ежедневно по ширналото се покрай полетата шосе. Както и да е.  Просто имах нужда да се споделя. Малкия ми жълт лебед, продължава да е едно от любимите ми неща в живеенето. Днес просто бях щастлива, докато въртях волана и слушах любимите си песни. По едно време звучеше онова готино парче на Гару, по което преди време направих един клип поздрав за мен и za teb по Никита.  Почувствах се пак като нея - силна, самоотвержена, борбена, волна като вятъра, но и крехка, ранима и нежна. Не спрях да се усмихвам по целия път. Просто ми беше ден и гот!:) Накрая я паркирах вероятно като Аертон Сена на заден ход на три пръста разстояние от уличното дърво и предадох ключа в ръцете на чичо Милчо нахилена до уши и окрилена от адреналина!
Ами това е - споделих се! :))))
Време ми е да отлитам и пак да се заравям в историите на Крисчън и Анастейжа Грей!

12.03.2016г.
Ели 

пп: Нямам word, утре Жоро като ми инсталира, трябва да си пооправя шрифтовете и центриранията. :)))) Я да пусна и бате Васко да пее, много ще е подходящ по темата! Туингото като вдигне над 100 и имам чувството, че ще излети в Космоса. Пак трябва да поогледам дали не са му поникнали междувременно криле (намийг) :))))

Edit 13.03.2016: Word вече е наличен и изгледа е съвсем друг! Лаптопа продължава да прави някакви щуротий и да изказва собствено мнение относно включването и изключването на някои програми, но... ще му издърпаме ушите! ;)



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар