Powered By Blogger

четвъртък, 6 октомври 2016 г.

Признавам днес аз май че преболях…



снимка
общност Водолей във ФБ




Признавам днес аз май че преболях…

незнам какво си някаква награда
или пък изпитание, кажи
душата ми изправена на клада
изгаря бавно в твоите следи
не искам да си в мен върви си
признавам днес аз май че преболях
ала от теб живота ми зависи
със своите копнежи пак се слях
изгубих се във приказка за двама
в която ти неистово мълчиш
след пет години някак оцеляла
душата ми в ръцете си държиш
жесток си искам да забравя
аз нова обич имам всеки ден
във мене тя печата си оставя
от нея е света ми озарен
а ти си минало дълбока рана
кървяща и оставяща следи
издигам пак високата преграда
за твоите замислени очи
простила съм ти тази дива мъка
снагата ми с която си облял
и днес съм друга просто друга
по нови правила си ме познал
повтаряш грешките и пак предаваш
половината от общото небе
болезнено е как не осъзнаваш
притискам пак ранени колене
дали ще оцелея все се питам
във този непрогледен лабиринт
по пътища към тебе все се скитам
изгубени в простора светло син
ужасно е от тебе да завися
дъхът ми да е в твоите гърди
съдбата си аз искам да осмисля
и да запазя своите мечти
прости ми ала ти си ми далечен
въже ме свързва с твоите ръце
а пламъкът ни неразривно вечен
гори със жар във общото сърце
дали ще сме свободни днес не зная
объркана съм глухо ме боли
единствено душата ми в омая
все по-нагоре тихичко лети

а ти ме следвай ако имаш сили
към нашите изгубени земи
посоката отдавна сме открили
сред пръснати в безкрайното звезди

06.10.2016г.
Елица


NOTE: Има дни, в които нещо ме сграбчва. Някаква тъга, изгубеност, предаденост. Достатъчно е нещо прочетено, видяно…И вратите се затварят, ключалките щракват. В такива мигове предателствата изглеждат непростими. Незнам. Може би по-щастливо ще живеем без интернет и без да ни се навират в очите изявите на разни малки смешни хора, чиято себичност има нужда от храна, чрез навиране в очите на хората на родена безвкусица, кич и празнодумство. Съжалявам днес нещо съм негативна. Давам си за кой ли път сметка защо съм си тръгнала от някъде и нямам желание да се връщам натам. Блатото си остава блато и жабите в него си остават просто жаби с напъни да ги целуне принца и колкото повече не им се получава, толкова напъните стават по-агресивни и отривисти, жалки и смешни. Наистина не съм от тази планета. И се радвам, че рано или късно ще си отида и в полезрението ми ще спрат да бъдат хора, които нямат потенциала и интелекта да надскочат болното си его. Незнам защо стихотворението се подреди такова. Противоречиво. Може би защото съзнанието е затормозено от работа. И усещанията от дълбоко заровеното минало надделяват, когато нещо ме напрегне и разтрои. Незнам. Нека стихото лети по вятъра и който каквото иска, това да разбира.  
Туй то! Изригнах! Сега да укротя топката и да препусна към следващата професионална задача!

Ели


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар