Powered By Blogger

понеделник, 31 октомври 2016 г.

Знак за светлината вътре в нас…





Знак за светлината вътре в нас…

слънце златно грее във следите
капчиците тихичко шептят
гонят се забързани мечтите
във простор след птиците трептят

търся те нестихващо във дните
пак рисувам твоето лице
пазят ме неистово звездите
в източното вятърно поле

в нощите забързвам ускорена
тичам по космична полоса
чувства се завинаги спасена
моята изгаряща душа

пее в мен далечното пространство
търси ме наяве и в съня
със вълшебно дивно постоянство
иска да ме върне на брега

пак да бъда слята само с тебе
в твоята усмивка да блестя
само там – в стопираното време
аз свободна знам че ще летя

ала още скитам по земята
със едно пречупено крило
и лекувам с песни самотата
скрита зад магическо дърво

вярата у мене избуява
виждам я във профил и в анфас
във зелено тя се оцветява -
знак за светлината вътре в нас

31.10.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар