Powered By Blogger

понеделник, 17 октомври 2016 г.

Отново ще царува светлината…



снимка
Всяка жена – Една Вселена във ФБ



Отново ще царува светлината…

параболи въздушни мигат в мен
очите ми чертаят хоризонти
в отблясъка на всеки срещнат ден
мечтите ми са все така просторни

покълва зрънцето на любовта
едно листо за минало разказва
душа изпълнена със синева
към бъдното пътеките показва

не ме вини че още скитам в теб
че съм горчиво-сладка безизходност
отдавна чакам този светъл век
носител на печат за непреходност

отново съм немирната река
която в теб се влива на талази
в сърцето ти раздиплена шептя
а нашта тайна Бог със обич пази

във този свят за вечност сътворен
отново ще царува светлината
и звезден план докрай осъществен
ще скрие стъпките ни в тишината

17.10.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар