Powered By Blogger

петък, 21 октомври 2016 г.

Дослучваме се здрави и пречистени…




Дослучваме се здрави и пречистени…

незнам какво съм точно във живота ти –
нестихващ огън изворче тъга
привлича ме неистово душата ти
на сън със теб единствено летя
не искам да съм бремето на дните ти
безкрайните ти тъмни страхове
аз пътен знак съм само на мечтите ти
раздиплени във синьото небе
така са ни създали – свързани
пазители в близнаци – светове
през времето и вятъра разпръснати
в далечното от звездни брегове
намерихме се след години търсене
докоснаха те думите страстта
Вселената прошепна за завръщане
към родните космически поля
вървя към теб нарамила съдбата ни
разказвам ти за нашата земя
надежда крия тихо във душата си
сред вятъра магическа блестя
вълшебно слънце осветява пътя ми
със деветнайсет огнени лъчи
а там във края спряло е сърцето ти
притихнало във себе си мълчи
дослучваме се здрави и пречистени
мъглите се стопяват не боли
следите ни към бъдното разлистени
се сливат в добротворните реки

21.10.2016г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар