Powered By Blogger

сряда, 12 октомври 2016 г.

И винаги в изгряващия ден…



снимка
Всяка жена – Една Вселена във ФБ




И винаги в изгряващия ден…

забързаното време ме държи
във плен на стари чувства и илюзии
а вътре в мен неистово вали
от спомен за китарните прелюдии
натискам копчето и казвам „Стоп“
сега съм друга – близка и далечна
било е истинска изгаряща любов
в просторите със отпечатък „Вечна“
забравил си за босите следи
скалите в пяна слънчева и пясък
красивите ми вятърни коси
със звезден всепроникващ блясък
аз още помня твоите очи
сърцето ти препускащо щастливо
хлапашкото бърборене в зори
телата ни преплетени звънливо
било е приказка от звук и светлина
вълшебен сън изпълнен със надежда
но днес е само сноп от тишина
която към безкрая ни отвежда

живееш във дълбокото у мен
а аз река съм буйна неделима
и винаги в изгряващия ден
ще търсиш мене - твоята любима

12.10.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар