Powered By Blogger

четвъртък, 13 октомври 2016 г.

Нахлупила съм шапката с мечти...




Нахлупила съм шапката с мечти...

Нахлупила съм шапката с мечти
И крача по пътеката във ляво
От спомените вече не боли
Душата чака новото начало

Водата е дълбока и блести
Във нея хвърлих камъче за вечност
Сърцето ми неистово тупти
Във моя свят изпълнен с тиха нежност

По босите ми вятърни нозе
Небето залепило е звездите
Съдбата ми към бъдното пое
Облякоха се в слънчево следите

А точно на ръба ме чака Той
Вълшебна птица повик и спасение
От дясно е до острия завой
С кръвта ми във магично единение

Поглеждам го във странните очи
И името му тихо произнасям
А при скалата музика звучи
Във светове далечни го отнасям

За мъничко сме двамата сами
Телата ни в бездумие се сливат
Прекрасно е но някак си почти
Крилете ни посоката намират

Във утринната есенна роса
Притихваме пред кръста сив от камък
А после по обратна полоса
Се връщаме във източния замък

А там ни чакат братя и сестри
За свободата искат да се борят
Надеждата сред думите блести
И знаци от отвъдното говорят

Накрая се разделяме в дъжда
Поемаме в различните посоки
В душата му оставам да кръжа
А той е знак в очите ми дълбоки

13.10.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар