Powered By Blogger

неделя, 9 октомври 2016 г.

За пътя към щастието...




Понякога си мислим, че може да се върнем там, където сме били щастливи. Но тези места се намират във времето, а не в пространството. Това пътешествие е невъзможно, а и дори да се върнем ще заварим себе си напълно различни.

Ричард Бах



цитат и снимка
Всяка жена – Една Вселена във ФБ




NOTE: Все още помня отминалото щастие на детството. Топлите и нежни ръце на майка ми. Усещането за сигурност. Минаха толкова години от онези мигове. Когато ми е студено все се връщам натам и си вземам от невидимия огън. Но е факт, че днес съм друга. Изминалия път ме направи силна и устойчива, но вътре в дълбокото оставам нежна и ранима. Оставам детето, което бях в онова щастливо време. Днес осъзнавам, че измеренията на щастието са многопосочни. Избрала съм една от посоките и вървя следвайки я с моите момчета. Вярвам, че пътя ще ни отведе до Мястото. Онова сакрално кътче на което принадлежим и където е предопределено да бъдем.

Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар