Powered By Blogger

неделя, 9 октомври 2016 г.

В неделя...




В неделя съм тиха. Изпълнена с невидима светлина. Събирам се във себе си. Прибирам в дълбокото огромните си крила. Оставям ги да си почиват. Обичам да си поспивам до късно. После препускам по телевизионните канали и гледам толк шоута. От тях винаги научавам някоя интересност. Правя си чай и го отпивам на малки глътки докато се опитвам да се разсъня. После започва разтребването на къщата – моя храм. Сгъвам дрехите, мечтите си, подреждам в правилните чекмеджета мислите си.  Постепенно сърцето ми забавя ритъм. В унисон с есенната летаргия. Пускам си музика. Някоя любима банда от старото време. И докато от тонколоните ме съпровожда песен, с която пея и танцувам в такт вкъщи става чисто. Децата ме гледат с блеснали очи. Показват ми постиженията си на поредната интересна компютърна игра. Идва време и за готвене. Някоя весела супа от усмихнати картофи. След всичко привечер ми остава време да напиша и някой стих. Да докосна Вселената с думи родени от душата ми. Когато притъмнее паля белия фенер на прозореца в спалнята. Оставям светлинката към моя свят да грее в тъмното. И да осветява пътя към мен и ангелската ми същност. А после заспивам сгушена в любимите ръце. Готова за предизвикателствата на утрото.

Елица

09.10.2016г.
неделя


Няма коментари:

Публикуване на коментар