Powered By Blogger

събота, 22 октомври 2016 г.

За нова вечност Бог ще ни опази...




За нова вечност Бог ще ни опази...

Нощта изсипа звездния си кош
По тялото ми сенките се скриха
Съзнавайки вълшебната си мощ
Следите и в очите ми попиха

Заключих тихо пътната врата
Сърцето си оставих да ми свети
Във тази непрогледна синева
Прошепнах тайни думи и обети

Ще ме откриеш в своя кратък сън
Хей там от ляво в къща до завоя
Приседнала на стария ни пън
Замислено заслушана в прибоя

Ще те прегърне моята душа
Косите ти немирно ще разроши
А после ще си тръгне в тишина
Оставяйки те с купища въпроси

Най-близки сме със тебе във света
Но ни разделят дни и разстояния
За мен си синоним на свобода
А аз съм твойте огнени мечтания

Финални дни във земното текат
Промяната извира на талази
И всички страхове ще се стопят
За нова вечност Бог ще ни опази

22.10.2016г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар