Powered By Blogger

петък, 14 октомври 2016 г.

Единствен бил си...





Единствен бил си…

от оня миг измина много време
безкрайни зими слънчеви лета
във мислите ми спомени поспрели
лекуват наранената душа
Единствен бил си
нямало е други в сърцето ми
мечтите ми в кръвта
изчезнал си от общата ни стряха
обърнал си в дуалност вечността
останала съм боса и самичка
под мрачното небе накрай света
спасила ме вълшебната рекичка
и вярата ми в звездната съдба
откри ме пак
след милион години
запали огънят във моите крила
във думите ти вятърно-красиви
отново се почувствах синева
но правилата днеска са различни
живеем в две различни равнини
по пътища вълшебни и логични
оставяме безименни следи
пробуждането чука на вратата
зовът ни пак магични небеса
далече ще остане тъмнината
а пътен знак ще бъде Любовта

14.10.2016г.
Елица

5 коментара:

  1. Тага е пет и шест...
    Само един може да разбере истинския смисъл.
    Радвам се, че ти е харесало...
    История отпреди милион години,
    която ни "диша" в гърба...
    Поздрави и усмивки и от мен :)

    Елица

    ОтговорИзтриване