Powered By Blogger

неделя, 28 февруари 2016 г.

Вълчо...



Вълчо...

Обичам мислите за теб
Спохождат ме на сън подобно птици
Прегръщат ме в изгряващия ден
Като горещи електрични жици
Вървя към теб във своите мечти
Нозете боси граници прескачат
Понякога жестоко ме боли
И гарвани в копнежите ми грачат
Тогава се превръщам във бреза
По вятъра бездумна оцелявам
Открехнала вълшебната врата
Аз моя свят докрай осъществявам
А ти следиш душата ми с очи
Попиваш я в написаните думи
Че ме обичаш страшно ти личи
В пространството стаено помежду ни
Ще дойде ден отново да си мой
Че вълците не могат по самички
Все още чувам страстния ти вой
Сред бляскащи в небесното звездички
Безсмъртни сме от стари времена
Една легенда още ни разказва
Облечена е тя във тишина
И пътя към безкрая ни показва

28.02.2016г.
Елица


                

Няма коментари:

Публикуване на коментар