Powered By Blogger

неделя, 21 февруари 2016 г.

Сън...





Сън...

Във моя сън отново си дошъл
Бездумен си пребродил синевата
Да ме забравиш май не си могъл
В душата ми запалваш светлината

Аз боса те очаквам със въпрос
Очите ми са пълни със надежда
Ти все така си мил и тъмнокос
Гласът ти към безкрая ме повежда

Земята се превръща във мираж
Пътуваме към нашата планета
А тя е там до левия вираж
На вярата ни от звездите взета

Държиш сърцето ми с ръце
В очите ти любов се рее
Закриля ни неоново небе
Вселената безгрижна пее

Достигаме до нашите земи
Обляни в красота и тиха радост
Там сгушени са хиляди мечти
И вечната ни белоснежна младост

А после за съня ми идва край
Пробуждам се във утрото щастлива
Със спомена за приказния рай
И нашата история звънлива.

21.02.2016г.
Елица


                                     *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар