Powered By Blogger

вторник, 23 февруари 2016 г.

Пълен напред...



NOTE: Време ми е за пълен напред. Някои уроци се научават по трудния начин, но все пак се научават. В момента, в който осъзнаеш, че всъщност нямаш нужда от определени случвания, определени места и определени хора в живота си, изведнъж у теб се настанява чувството на освободеност и синева. Днес ми е такъв ден. На морално-психическо освобождаване. Счупих си собствените окови и смятам да летя необезпокоявана. Усещането за самодостатъчност се настанява трайно. Уморено ми е, защото заради пълнолунието не можах да спя спокойно. Вълчото у мен се обажда, но се научих да го натискам и да не му давам да проронва и гък. Всичко е въпрос на добре премерени и навременни действия. Чаках достатъчно. Вратата хлопна, а ключа след като го превъртях го скрих на място, за което само аз знам. Няма да го извадя никога повече. И ми е добре от взетото решение. И това е част от силата ми. Винаги да отстоявам себе си. Няма да спра да обичам, но тази любов вече ще я споделя само с тези, които ми отвръщат с любов. А те не са малко.  За грешките ми от миналото място в живота ми повече няма. Пишех писма на вятъра. Но мисля, че написах последното тази нощ. Вече нямам потребност от това. Имам потребност от други неща. И ще се съсредоточа над тях. И някак си ми е все едно кой се взира по стъпките ми. Те затова са стъпки. Омръзна ми да наблюдавам хора, които не се променят. Парадират с някакви идеали, а всъщност сами не осъзнават колко са смешни и ... жалки. Когато дойде време за летенето, доста от тях ще останат на Земята. Просто не са дорасли за далечните светове. Просто не са... наши. И така. Тази нощ смятам да се наспя и повече да не се заглеждам в хисторито. Нямам нужда от това. Нещо у мен умря. Но в същото време днес се роди и нещо ново. Празнините се запълват незабавно. Странно колко е вярно това. Просто за вбъдеще няма да си позволя да бъда дълго изгубена. Просто вече повече обичам себе си. Това е. Просто, ясно и точно. И няма да има продължение или пък реабилитация. За мое добро.

23.02.2016г.
Ели

пп: А да, и ЧРД на леля. :)



*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар