Powered By Blogger

понеделник, 8 февруари 2016 г.

Вътре в нас...



"Ако не осъзнаваме какво се случва вътре в нас,
то отвън ни се струва, че това е съдба."

К. Г. Юнг



цитат и снимка
„Ерата на Водолея” във ФБ


NOTE: Когато остана насаме с музиката ни, чувам най-добре вътрешния си глас. Та нали най-истинското е вътре в дълбокото ни. Мога да стоя така с часове. Вероятно е от извървения път. Научих се на смирение, вглъбеност и спокойствие. Огънят в мен бушува, но вече ме топли по друг начин! В мозъкът ми разстоянията се смаляват и на моменти съвсем изчезват. Слушам вятъра и следвам посоката. Избрала съм я отдавна. И съм щастлива с направения избор. Според някои да се функционира три в едно е трудно и непостижимо. Въпрос на гледна точка. Тази сутрин се обърках и казах, че ставам на 37 години. А може би това е индикация, че времето вътре в съзнанието ми вече е спряло. И живея в някакво възможно безвремие. Днес е слънчево, също като вчера и оня ден. В унисон с мислите и чувствата ми. И те са слънчеви. Пеперуди пърхат в корема ми, косите ми изглеждат по-дълги и по-блестящи. Земята е забавила ход и следва ритъма на сърцето ми. Вилия ме определи като нежна и емоционална жена в картичката за рождения ден. Сега ми остава само да дерзая и както Вили е допълнила - съдбата ще е с мен. Вярваш ми, нали? И какво остава да допълня най-накрая – нещо, което Ани беше измислила преди две години, като типичен представител на нашата зодия – Да са живи и здрави водолеите и всички избраници покрай тях! Ще ставам… Пак ми е време за купон! :)

08.02.2016г.
Ели


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар