Powered By Blogger

събота, 13 февруари 2016 г.

Среща...




















                             Среща…

Заспивай, мили, късничко е вече,
дойдох за малко в твоя сън,
един пророк отдавна ми предрече,
че все към теб ще бродя, като звън.

За тебе аз съм огнено момиче,
което шепне пламенни слова,
надеждата в косите ми се стича
и ражда въздесъща синева.

Далече си, но също си и близко,
дланта ми гали твоята мечта,
очите ми попиваш някак дръзко
във тази непрогледна тъмнина.

Обичай ме безмълвно и полека,
танцувай с мен вълшебен ритъм блус,
съдбата ни изстрадано нелека,
виж придобива пролетен ракурс.

Да си вървя, аз мисля че е време,
целувам те със нежност и тъга,
а чувството във нас ще оцелее,
защото е родено в Светлина.

12.02.2016г.
Елица


















                                                               

                                                                 *****





Няма коментари:

Публикуване на коментар