Powered By Blogger

петък, 26 февруари 2016 г.

Финална битка...



снимка - Душа във ФБ

Финална битка…

Сега пътувам с пъстрата дъга
очите ми са волни и щастливи
пресреща ме дълбока синева
и веят се косите ми красиви.

Земята с обич тихо ме зове
а птиците ме следват от простора
бреза съм във широкото поле
и песен съм във ляво до завоя.

Отново съм свободна и летя
със вятъра препускам на посоки
във резонанс със слънцето трептя
спокойни са очите ми дълбоки.

Не се завръщай, моля те, недей
от тази обич пари и боли ме
единствено за мен копней
ала далеч от тебе остави ме.

Не можем да сме заедно, уви,
сърцата ни горят на вечна клада
а Феникса когато се стопи
душата ни отново ще е млада.

Тъжи далеч от моето небе
с очите си ме следвай и пази ме
Съдбата ни е порив и море
от бурите невидим защити ме.

Историята пише се сега
последни думи във безкрая няма
излез от тази болна тъмнина
събрал във шепи любовта голяма.

Да бъдем смели войни в светлина
и битката финална ще завърши
след нас ще се посипе тишина
когато тлеността ни се прекърши.

26.02.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар