Powered By Blogger

понеделник, 29 февруари 2016 г.

Две луни...
















                             Две луни…

Две луни се сляха в тъмнината
бяхме просто аз и ти
две сърца запази тишината
скътана във моите очи
Тихо във простора коленичих
пратих ти усмивка и тъга
в нашата история се случих
в тази въздесъща синева
името ми в бурите калено
пазиш ясно в своята душа
вятърът нашепва уморено
докато рисува пак дъга
търся нежността ти във полето
пиша ти невидими писма
вихърно е вътре в мен детето
нарушава всички правила
още търся твоята посока
нежния ти допир във съня
вярата ми в тебе е дълбока
и щастливо-огнена летя
просто ме очаквай до завоя
сбрал красиви пламенни мечти
моята душа е само твоя
тя като звезда блести
миналото свършено е вече
бъдещето само предстои
само с теб ще тръгна надалече
в пролетните вятърни мъгли

29.02.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар