Powered By Blogger

сряда, 24 февруари 2016 г.

Гневно...



Гневно…

отивай си
прибирай си очите
не искам вече твоето небе
пресъхнаха завинаги сълзите
аз крача светла в моето поле

не ме следи
стихията я няма
след огъня остана пепелта
и спомен за Любов Голяма
подтисната дълбоко във кръвта

не си за мен
ужасно си себичен
безкрайно влюбен в свойта правота
объркан и тотално нелогичен
далеч от мойта тиха светлина

върви си в твойте
мътни коловози
не е за мене твоята игра
достатъчно се блъсках във въпроси
аз искам вече само да мълча

във моя дом
е ясно и спокойно
космическа безкрайна синева
отсъствието ти е благотворно
за моята изстрадала съдба

приключих с думите
за теб и ветровете
душата ми към бъдното лети
самичка ще преборя световете
безсмъртието пак ще заблести

отивай си
не си желан от мене
несбъдване е времето сега
сърцето ми без теб ще оцелее
в сакралната невидима игра

24.02.2016г.
Елица



                                 *****


 Бележки под линия
______________________________________________________

Не е омраза, това чувство ми е чуждо.
По-лошо е - нарича се Безразличие.
Както казах и преди - работата ще бъде свършена със или без тебе!
Пъзелът се реди всеки ден.
Финалната песен тепърва предстои!
Аз имах нужда просто от Обичане.
От какво имаш нужда ти - вече не ме интересува!

Подпис,
Елица Единствена по кръговете на живота танцувайки



Няма коментари:

Публикуване на коментар