Powered By Blogger

четвъртък, 25 февруари 2016 г.

Волна...




Никога не ги карай да те обичат, дете мое...Настоявай да те оставят...
И знай, че този, който устои и остане, те обича истински.

Димитър Талев "Железният светилник"


 снимка

Всяка жена – Една Вселена

Волна…

отново слънце огнено блести
мечтите ми по пътищата тичат
а вътре в мене вече не боли
очите ми просторите обичат

едно момче ме гледа със копнеж
калинка следва полета ми в крачка
във вятърно-вълшебния летеж
аз нямам вече никаква спирачка

косите ми са синьото небе
ръцете ми са птици без окови
и всеки срещнат знам ще разбере
че ме горят посоките ми нови

отново волна скитам по света
от обичта си всекиму дарявам
аз своята душа ще разбера
докато тиха и щастлива оцелявам

25.02.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар