Powered By Blogger

понеделник, 22 февруари 2016 г.

Бележки под линия...



NOTE: Трупат се. В едната камарка червени – днес станаха 5, а в другата зелени – точно преди да си тръгна след работно време естествено станаха 7. И всичко трябва да бъде обработено до края на седмицата. Понякога е много тежко. Сякаш душата ти се озовава в капан, от който няма мърдане. Днес определено бе неДен. Но бях с рокля, която ми създава настроение и си направихме снимки. Дори и това не успя да вдигне градусите и да спре главата ми да се върти. Просто явно има такива моменти. В които си ... безтегловен. А накрая трябваше и да мисля много бързо, да взема решение светкавично, пръстите ми да тракат по клавиатурата със скоростта на светлината, а когато най-накрая се метнах в колата бях като изцеден лимон и нямах сили дори да обясня как се чувствам. И това препускане със 120 при повредените предни накладки ми дойде малко в повече... Имах чувството, че наистина ще литнем. А той не вижда добре в тъмното. Поне стигнах до вечерята, а сега и до лаптопа си. Сигурната зона на комфорт. Седмицата не почна много добре. Дано до петък везните се нормализират. За сега едната страна сериозно тежи и другата увисва в безтегловност. Днес бях откровена. И някак не ми пука за продължението. Каквото – такова. Мигове. Някои се повтарят, други потъват. Важното е, че докато ги изживяваме – израстваме. Надявам се тая нощ да спя спокойно и да не мисля... Да не мисля.... Дали някога ще е възможно?... Едва ли... А може дискомфорта да е бил от перлата. Не ми се иска да е така... Красива е и бих искала пак да я нося... Не получавам романтични подаръци всеки ден...

22.02.2016г.
Ели  


Няма коментари:

Публикуване на коментар