Powered By Blogger

неделя, 28 февруари 2016 г.

Въпроси...




Въпроси...

Кого послуша?
Пак ме изостави...
Ръката ми остана да виси
Пространството е тягостно и тясно
Не се обръщай просто си върви...
Отново ме рани...
На сто парчета
Разкъса мойта пламенна душа
Захвърли ме зад хиляди морета
Завинаги аз знам че ще тъжа
Но този път
Не ще се върна
Свърши
В дълбокото натиснах любовта
Зова ти на половина ме прекърши
Защо ли пак загърби радостта??
Отивай си
Без теб ми е студено
Но пак ще се изправя
Ще вървя
Сърцето ми във бурите калено
Безмълвно ще преглътне гордостта
Потребен си ми
Ала твърде късно
Те срещнах в мойта вятърна съдба
Със теб ми беше весело и пъстро
По песните ти вечно ще горя
Не ме търси
Опитай да забравиш
Сърцето си със друга сподели
Щастлива се опитай да направиш
Реалността в оставащите дни

Във края те очаквам
На завоя
Ще бъда твоя бяла тишина
И в ритъма замислен на прибоя
Аз двама ни за вечност ще спася

28.02.2016г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар