Powered By Blogger

неделя, 21 февруари 2016 г.

Сакрални пъзели...


Сакрални пъзели...

В зеленото на моите очи
Е скрита светлина от твойте устни
Тя пари ме във утринни зари
Преследва ме във сънищата пусти

Припомням си преплетени тела
И страст жестока кожата пропила
Една безкрайна дивна светлина
Душата ми във минало спасила

Към теб вървя от хиляди лета
По стъпките си мигове посяла
След мене се разстила тишина
И моята съдба безумно бяла

Сега съм друга малка и добра
Войника в мен заслужено почива
Събирам свойте сили в синева
Живея във Сега щастлива

А ти ме следваш тихо отдалеч
Крилете си разперил ме запазваш
И че си още в страстния ми плен
С очите си смълчано ми доказваш

Аз искам да танцувам само с теб
Последен танц на земната повърхност
А после възродили всяка тлен
Да се завърнем в нашата окръжност

Очакват ни далечните звезди
И песни пеят в своята реалност
Сърцето ми неистово тупти
И търси общата магическа сакралност

Във пъзели потапям мисълта
А времето остава моя стража
Ще ни запази вечни любовта
А пътя само аз ще ти покажа

20.02.2016г.
Елица


                                    *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар