Powered By Blogger

сряда, 24 февруари 2016 г.

Баланс...



NOTE: Аз съм в бялата половина. Отдавна съм надмогнала Егото си, за разлика от някой друг. Чувствам спокойствието и днес определено усещам, че всичко си идва на мястото. А и ми разказаха приказка(ta) за двете бележки. Ще взема да си напиша и аз две такива бележки и да им хвърлям по едно око от време на време. Или пък ще си ги забода на корковата дъска. Там е един стар стих… Не мой… Чудя се дали не е време да го махам… За сега ще го оставя, за да ми напомня колко търпелива бях… Но вече не съм… И не съм склонна да бъда(!)

24.02.2016г.
Ели

пп: На спиралата попаднах на две интересни мисли – „Мъж, който никога не е ядосвал жена, се е провалил в живота.“ /Кристофър Морли/ Дали трябва да бъда доволна, че познавам двама непровалени?! Едва ли… Повече ми допада мисълта на Сократ – „Непременно се ожени. Ако вземеш добра жена – ще си щастлив. Ако вземеш лоша – ще станеш философ.“ Определено се радвам, че правя човека до мен щастлив!* Философите просто не ме интересуват!


Няма коментари:

Публикуване на коментар