Powered By Blogger

събота, 20 февруари 2016 г.

Шопинг...




NOTE: Днес си изкарахме диво във Варна. Целия следобед прекарахме в шопинг. Резултата – с Жоро ще бъдем като от модно списание на предстоящата сватба! Това беше и целта! Зиза е прекрасна. Такова набито око има. Сега остава да се поразходя на новите си боти с високи токове, за да мога безпроблемно да тропкам хорца след две седмици! На всеки шест месеца поне човек трябва да си прави такива шопинг турове. Бяхме големи скици в пробните – „Облечи-съблечи, протегни-свий, завърти на ляво-завърти на дясно, напред-назад”. Чудничко беше просто. Не съм се чувствала така волна от лятото на 2014-та, когато със Зиза бяхме направили пак един такъв тур в Мол-а, само че за летни нови дрехи в гардероба, защото всичко ми беше станало широко. Страшно съм развълнувана, защото на предстоящото събитие ще бъда наистина стилна и изискана. Скоро може да споделим и снимков материал! :))))))))) По пътя на връщане се оставихме на звуците на БГ Радио. Пуснаха една любима песничка на LZ – „Ако те погаля” и хубавичко си попях, още я знам. Ще я пусна да посвири тук, в моето пространство тази нощ... Поздравявам те с нея.....

20.02.2016г.
Ели



*****



Силвия Кацарова и LZ - Ако Те Погаля

Ако те погаля, ако те целуна,
ти не си измислял, ти не си сънувал, да това съм аз.
Знай, че мен ме има, някъде край тебе,
като ласкав вятър, като много синьо пролетно небе.

Припев:
Кой ни изпраща това безпокойство?
В будните нощи, странния зов.
Знае ли някой пътя по който, ти ни повеждаш,
повеждаш любов?

Любовта е странна и невероятна,
весела игра, прави ме внезапно пленница добра.
Аз ще те погаля, аз ще те целуна.
Тази нощ без глас, може би измисляш, но това съм аз.

Припев: (х2)
Кой ни изпраща това безпокойство?
В будните нощи, странния зов.
Знае ли някой пътя по който, ти ни повеждаш,
повеждаш любов?


:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар