Powered By Blogger

сряда, 3 февруари 2016 г.

Дългия път към дома...



NOTE: Много е хубаво да се пътува. Особенно до Варна. Да видиш морето, да се поразходиш в морската градина, да се срещнеш с една от най-добрите си приятелки, да научиш хубави новини, за посетиш KFC, а после да се понесеш обратно на вълните на BG  радио с любими песни. Меката светлина на фаровете успокоява съзнанието. Унасяш се и летиш напред по магистралата със 120 в час. Времето минава неусетно. Днес още някой ми каза, че трябва да издам книга. Дали ще стане – бъдещето ще покаже. Никога не съм гледала на стиховете, които пиша като на продукт. По-скоро са път навътре към душата ми и навън от мен – към света, за да овладея бушуващите в най-дълбокото ми емоции. Вятърното продължава да е моя верен пристан... И все така ще е, до колкото се познавам. За 5 години стиховете са над 500, съхранени на двата компютъра. Музата очевидно е много силна. Има дни, в които буквално се улавям, че мисля в рима. Както и да е... Хубаво е. Мисля да се оставя на чувството. Миговете трябва да се изживяват пълноценно, защото след тях остава само прах във вятъра, както се пее в една от любимите ми песни. Завърнахме се и вече сме в трепетно очакване на предстоящия в събота празник... Все още не съм измислила с какво да се поздравя, но се надявам утре или в петък да ме осени... Определено тези дни съм под въздействието на куп положителни емоции, като това ми помага да съм в кондиция и на работа и вкъщи. Тези дни времето е като пролетно, като това прави първата седмица на най-краткия месец в календара изключително позитивна. Вече сме в решителната водолейска фаза и е време за щуротии. :)

03.02.2016г
Ели 



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар